fredag 27 februari 2009

Fredag kväll

Vad gör man en fredag kväll när man är ensam hemma och det har luktat skumt ur avloppet på badrummet länge nog? Jo man finner sig en muskelknutte på köpcentrat och tar med hem. Iaf så köper man sig en MrMuscle och det fungerar förhoppningsvis lika bra.



Men all heder åt dom som jobbar som rörmokare, för något äckligare jobb kunde jag inte komma på när jag låg där på alla fyra med gummihandskar (som förövrigt läckte, urk! Dags att köpa nya!) och pillade bort geggan som satt fast på kanterna. Och då har jag ändå jobbat många somrar inom hemsjukvården och det är inte bara vackert det heller...

Men, nu såg det iaf bättre ut och när klorinlukten försvunnit ska vi se om inte den dåliga lukten har gjort det också. Men visst är jag duktig en fredagkväll! Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt idag.

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Äckligt!
Undrar om inte vi borde göra samma...