onsdag 4 februari 2009

Nya ögon

Eller kanske inte helt, men nya glasögon har det blivit iaf. Så nu går jag runt och känner mig alldeles lagom snurrig, särskilt när jag går i trappor. Med ny styrka så blir det gärna så. Men jag ser helt klart igen och det är ju huvudsaken, förvissingen i synsnerverna går väl över antar jag.

Som vanligt så känner man sig inte alls lika snygg när man väl fått i de slipade glasen, de gör ju att huvudet man ser genom glasen ser ut att vara hälften så stort som resten. Men men, strassen på sidan gör ju att dom är lite festliga ändå.

Tiger of Sweden är märket och Synsam på Aker Brygge är optikern ifall du som läser nu skulle tycka att dom är fina och vill ha ett par själv.

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Åh! Så snygga!!
Nu blir ju jag med sugen på att byta...