söndag 2 november 2008

Scranton

Fredag vaknade vi upp ganska tidigt trots att vi la oss ganska sent, kroppen hade væl inte helt stællt om sig till den nya tiden æn. Och i USA får man væl gøra om amerikanerna, det vill sæga att vi drog till shoppingcentret! (Efter att ha spatserat en liten tur i bostadsområdet, inte lika vanligt kanske.)

Det blev lunch på Applebees och lite shopping på Macys och Circuit City. Handade mat också, på Weegmans, och man kan væl kanske sæga att utbudet var något bættre æn på Rema 1000... På kvællen træffade vi vågra av min systers vænner på jættegod pizza middag innan vi åkte tillbaka till Scranton City och gick på en irlændsk pub. Och eftersom det var Halloween så var ju vældigt många mænniskor utklædda. Pløtsligt kom Ghost Busters in och hela lokalen jublade, fantastiskt! Så genomført tror jag aldrig att det hade blivit på ett utestælle hemma. :-)

Och før att toppa hela kvællen blev det Guitar Hero nær vi kom hem. Min svåger hade fyllt år tidigare i høst och fick det som en førsenad fødelsedagspresent. Speøet ær hur kul som helst, så det spørs om det inte blir en PS3 på oss nær vi kommer hem. Och så kan man ju køpa Singstar också! Och så blev ju Tore så snygg som hårdrockare...

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Hur har ni det? Misstänker att det är alldeles... alldeles underbart! Jag är så avis så jag tror jag kryper ur skinnet snart. Nästa gång får du och jag åka, och kankse Hege oxå. :) Vi skulle lätt aldrig ha tråkigt. Men jag måste bara spara ihop sisådär 100000kr så jag kan shoppa ordentligt. ;)

När kommer ni hem?