söndag 30 november 2008

1 advent

Idag är det första advent och det är ju faktiskt ganska roligt att få pynta lite i hemmet. Så igår tog jag fram adventsljusstakarna, några änglar och en liten tomte. Men än finns det en del kvar i lådorna, men man vill ju inte ha allt med en gång.


Älghornet har jag fått av min farbror som hade det liggandes i garaget och så har jag limmat på ljushållare från Panduro. En billig variant av sådana man ser i interiörbladen :-)


Så här fint kan det bli av ljus från IKEA, glitterlim från Panduro, glasstenar från blomsterbutiken och röda hjärtan från Indiska!


Och med glasänglar som jag fått från Tore så har det blivit riktigt fint på skåpet i köket!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad fint och stämningsfullt det ser ut! Du är verkligen kreativ! =)

Cosmopolitan sa...

Åh! Så pyssligt! :o)