torsdag 13 november 2008

Hang-ups

Tore har i hela sitt liv trott att tjejer generellt inte kan göra hang-ups, ni vet såna där armhävningar som man gør hängandes i en stång och så ska man dra sig upp. Så när jag sa att såna gjorde jag ca 10 av i rad när jag gick på gymnasiet så trodde han nästan inte på mig. Nu är väl formen (och vikten) inte helt den samma som på gymnasiet, men nu ska jag børja träna armarna lite mer. Och så får ni som läser gärna hjälpa mig bevisa att tjejer minsann inte är några veklingar!

Så, ni tjejer som läser det här, hur många hang-ups gör ni på rad?

2 kommentarer:

Cosmopolitan sa...

Än så länge är det inte mer än sisådär 0,5 st. Kanske ska hänga på dig och träna mer armar. Det skulle behövas... Och så kan vi peppa varandra. :)
Lycka till!

Fröken Anki sa...

Jag behöver nog också träna på det! Det är inte många jag klarar just nu. Ska till gymmet ikväll så...

Klart vi ska bevisa för Tore att tjejer kan! Utmaningen antagen! :D

kram