söndag 23 november 2008

Kalle Anka?

Det ær mycket man kan gøra en søndag (istællet før att stæda och jobba till exempel). Så dærfør har jag suttit och lekt med ljudupptagaren på datorn istællet. Resultatet får ni i form av Gabriellas sång och dubbel avspelningshastighet. Dærav Kalle Anka røsten.

Och så kan jag tipsa om att ifall man ær lite raspig i halsen så ær det faktiskt inte så dumt med en matsked fiskleverolja før att smørja upp den. Sunt ær det också! (Men ta den med citronsmak, den smakar inte så illa.)

3 kommentarer:

Fröken Anki sa...

hahahahahahahahahahahaha... :D

Tack för skrattet. Allra bäst var vibratona!

Mycket kul finns det att göra.
Glad att du haft en fin söndag!

kram

Cosmopolitan sa...

Fantastiskt kul!! :D
Själv ska jag sjunga solo på en minikonsert imorgon. Får se hur det slutar...

Momu sa...

Ja visst låter det ganska lustigt. Vi får væl se om jag tørs lægga ut den på riktigt nær jag lært mig texten ordentligt. Cosmopolitan: lycka till imorgon!