fredag 30 januari 2009

Till Sverige!

Idag åker jag till Sverige för att hälsa på mamma, blir mysigt att komma "hem" en helg. Särskilt efter en stressig dag som idag, med många olika projekt och ett "tilbud" som skulle ut. Tar tåget till Arvika och där åker vi på fika till mammas moster. Morfar kommer på besök också. Så då blir det till att prata TYDLIGT. Tydligen pratar jag lite för fort för gamla öron...

Förhoppningsvis får jag jobbat lite på tåget också, om jag inte somnar vill säga. Har en tendens till det när jag är ute och reser med tåg. Ska se om jag inte får fotodokumenterat hur det ser ut i Sunne den här gången.

Ha en förträfflig fredag, och håll tummarna för att det lite blir någon mer som blir sjuk i Let's Dance. (Som jag för övrigt inte behöver se på internet nåt mer nu när Blondinbella är borta. Hon var inte bäst på att dansa, men en tuff tjej som jag tycker kunde ha varit med ett tag till iaf!)

1 kommentar:

Oslotjejen sa...

Jag somnar också alltid på tåget, hur pigg jag än känner mig när jag kliver på.

På onsdag ska jag på intervju i Oslo, kolla inboxen på facebook!:-)