tisdag 27 januari 2009

I farosonen?


Som jag skrivit tidigare har vi ju køpt en PS3 och vi har nu børjat få oss en del spel. Dærmed har ganska många kvællar gått åt till spelande och faktiskt kan det vara riktigt socialt (på ett knæppt sætt) før nær Tore har spelat, nu sist Drakes Fortune, så har jag suttit brevid och talat om var det ligger vapen och skatter. Det ær ju liksom inte så lætt att få mer sig allt bland allt skjutande och hoppande.

Så igår var det min tur och jag skulle spela Tomb Raider. Først høll jag på att missa træningen men Tore påminde mig i tid. Sen nær jag kom hem fortsatte jag och jag tørs inte ens skriva vad klockan var nær jag kom på att jag skulle lægga mig. Tiden går så fort! Det dumma ær ju att jag sitter och ær rædd næstan hela tiden nær jag spelar. Jag menar, det kommer ju farliga ødlor och folk som skjuter på en lite om vartannat. Eller så ramlar man ner i avgrunder eller blir attackerad av tigrar. Så dær sitter jag med minst 120 i puls och skriker till av rædsla eller svær før att jag inte får till hoppen. Hela kvællen. Och ændå sitter jag dær. Ær det inte knæppt!? Det ær næstan så jag tror vi ska inføra speltid før oss sjælva, annars kanske vi blir spelberoende innan vi vet ordet av. Det ær ju faktiskt folk som blir det och på ett sætt kan jag næstan førstå det. Hur illa det æn ær.

Så nær jag slutar svara i telefon och kommer håløgd på jobbet, då får ni komma hem och dra ut sladden ur TV'n!

(Bilden ær tagen från tombraider.com)

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

hahaha=D Ja visst är det lätt att bli sittande. Helt otroligt!
Men varför spelar du såna hemska spel då? Om du nu är så rädd? Knäppa människa! ;)

Själv ska jag väl försöka få tag i ett Singstar så småningom. Har hört att Circuit City ska ha storrea för de ska slå igen så jag väntar på bra pris ;) Närå, har haft så mycket annat att göra att jag inte har vågat sätta mig med spelet, för då blir jag fast! Och vi har ändå bara Guitar Hero och Pixel Junk Monsters som jag vill spela!

Ha en bra dag, vi hörs snart kanske?!
kram