fredag 23 januari 2009

Fredagsmiddag

Äntligen fredag efter en vecka som dessvärre inte varit allt för effektiv. Satsar på att jag komemr starkare tillbaka nästa vecka! Men nu är det helg ikväll ska vi på resturang och äta middag med Tores syster och hennes man. Blir trevligt, och det är alltid skönt att slippa laga middag, särskilt i slutet av veckan. Och dessutom åt vi fredagsmaten, fajitas, igår. Är inte helt säker på var vi hamnar, men jag misstänker att systern gör ett bra val!

Tänkte gå på träning i eftermiddag också, men det får nog bli styrketräning. På julafton sparkade jag i lilltån i en pall och doktorn tror att jag möjligtvis har rivit sönder et ledband, så tån har blivit ganska öm efter att jag tränat och åkt skidor. Så nu ska jag se till att gå på träning där det inte är för mycket hopp och belastning så får vi se om det går bättre. Egentligen ska jag inte ha högklackade skor på mig heller, men det misstänker jag att det blir sämre med imorogn när vi ska på nyårbal med Tores jobb. Mer om det imorgon!

Då var det bara att trotsa vädret och ge sig ut i snö/slask eländet då. Inte fullt lika roligt... Hoppas att ni får en trevlig fredagkväll också!

Inga kommentarer: