onsdag 23 april 2008

Utmaningar!

Det kommer utmaningar från höger och vänster så nu ska jag ta och anta några. Startar med att beskriva mig själv i bokstavsform, en utmaning från min syster.

Apis har varit min favorit apa sen jag var ett år. Sitter fortfarande på sängkanten.

Britt-Mari, så heter jag trots att jag inte alls är medelsålders som mina flesta namnsystrar...

Cyklar gör jag gärna, men dessvärre har den blivit stulen :-(

Drömmer gør jag ofta, gärna väldigt märkliga drömmar

Egocentrisk, kan jag aldrig tänka mig...

Frukt är INTE godis

Gôr gôtt säger jag om godis

Hus - kommer man någon gång få råd att köpa det i Oslo?

Irritabel blir jag när jag inte ätit på länge

"Ja vi elsker" får man väl tralla med på den 17. maj

Kajakpadling är kul!

Ljus - stearinljus eller solsken, tänk så trist livet vore utan en massa ljus!

Musik - vad skulle man göra utan det?!

Norconsult jobbar jag på och jag trivs väldigt bra!

Ostädat är det dessvärre lite för ofta hemma hos oss...

Pragmatisk

Klostret Quarantana i Jericho var jag vid i februari

Recirkulering borde vi ha mer av!

Sjokolade är det bästa jag vet (förutom punkten under)! Därför har jag börjat träna på SATS

Tore heter min söta sambo

Utåtvänd kan jag nog sägas vara

Väntar på att containerhamnen utanför huset ska försvinna så vi får bättre havsutsikt!

X-files såg man på för länge sen. Nu ska det visst bli film. Spörs om jag kommer se den...

Yrvaken händer det att man blir ibland när man glömt att ställa klockan.

Zanzibar kunde jag tänka mig att åka till

PrestationsÅngest har jag ibland och det är inte särskilt roligt

Äventyr blir jag gärna med på!

Öppnar mer än gärna presenter! :-)

Det här tog minsann så lång tid, så jag tror inte jag skickar den här utmaningen vidare till någon annan. Nu ska jag packa ner passande kläder till kajakpadling imorgon. Ganska kallt i vattnet, så jag misstänker att våtdräkten måste med. Men det ska bli härligt att komma ut i solen!

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

Kul att få läsa din lista. Tänk att Apis får vara framme fortfarande, då får han nog alltid vara med! :D
Låter härligt med kajaking imorgon. Ha så kul och God tur!
kram