måndag 28 april 2008

Jag, jag, jag

Den här utmaningen kommer ifrån, Cosmopolitan, och här handlar det tidsenligt om mig, mig, mig!

Jag, jag, jag:
Jag är snart riktigt bra på att montera kök
Jag är inte rädd för dammråttor
Jag tycker om när det är ordning och reda (ett paradox med tanke på raden ovanför)
Jag tycker inte om folk som lyssnar superhögt på mp3 spelaren på bussen när man är trött/utsliten
Jag vill ha städerska, kokerska och tvätterska
Jag vill inte ha en kall sommar i år igen
Jag har läst mer än vanligt i det sista eftersom vi är TV lösa
Jag har inte så väldigt långt tålamod
Jag vet att man måste lämna in självdeklarationen snart, men den blir ändå inte gjord
Jag vet inte hur man får orkideer att blomma om igen. Tips, anyone?

Då var de inkomna utmaningarna avklarade så nu ska jag gå på SalsaMania på Sats och träna mot Beachbody 2008 :-)

Inga kommentarer: