tisdag 15 april 2008

Utelåst!

Så kan det gå när man har en väska till jobb och en annan hem. Så tur att det finns shoppingcenter i närheten av hemmet... :-) Det som var dumt var att jag hade tänkte att gå på SalsaMania på SATS som började halv 8. Och Tore tränade på jobbet och kom inte hem förrän kvart i 8. Så då blev det Pilates på mig istället och det var ju förstås inte så dumt det heller. Men SalsaMania'n såg jättekul ut så jag måste komma mig på det nästa måndag istället!

Nu ska jag försöka mig på att jobba fram till kl. 21 ungefär. Känner att huvudet börjar bli tämligen tomt. Så vi får se om jag kommer ihåg att ta med mig nyckeln idag!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppsan! Om du ser det från den ljusa sidan så kommer iaf ingen obehörig in.;)
I mitt fall handlar det snarare om att jag vid några tillfällen glömt att låsa både hem & bil... :S
Du kanske kan tipsa om en stadsdel med låg inbrottsstatistik? ;)

Cosmopolitan sa...

Jag tycker det var starkt gjort av dig att inte skippa träning helt när du missade salsan. Det är frågan om jag hade klarat det...