tisdag 8 april 2008

Träning

Nu har jag bestämt mig, jag ska böraj träna. Ordentligt! Har precis fått ett nytt avtal med SATS genom jobbet, så när jag kommer hem ska jag gå raka vägen till träningscentret och börja mitt nya, bättre liv. Tanken är att eftersom det ligger en SATS typ 100 meter från där vi bor, så kanske jag faktiskt kommer mig iväg. Ursäkten att det är långt och krångligt att komma mig på träning faller ju bort iaf! Och många roliga timmar att välja på har dom.

Så då spörs det väl om målet med att få igen dragkjedjan på studentbalklänningen är nåbart innan, säg, sommaren? Time will show!

3 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Härligt! Kör hårt!
Alltid bra när träningslokalen ligger nära. Roligt att det finns många olika pass att välja på också. Vad är din favorit?

Momu sa...

Kan väl inte säga att jag hunnit få någon favorit än, men jag tänkte gå på jazz/funk/sasa aerobics på torsdag, så det blir spännande! Annars har dom en kom-i-form kampanj nu där man kan kolla vilken form man är i nu och så jämföra efter 8 veckor. Då kollar dom fettprocent, syreupptagning och grejer, så det tänkte jag att jag skulle prova på.

Hur går det med träningen på ditt nya center?

Cosmopolitan sa...

Jag rekommenderar Core eller MageRygg heter det nog på SATS. Ofta finns det ett pass på fre em, vilket är perfekt (jag går alltid på det). Det är bara 30min och det är exakt den träning man behöver för alla dagar och framförallt nu när du ännu är "ovan". Dessutom är det just den träning som är som tråkigast, så det kan va bra att få göra den i grupp.
Lycka till.