torsdag 10 april 2008

Sketchup

Igår hade jag och pojkvännen mysig hemmakväll framför datorn (jo, det går an att kombinera). Vi ritade upp vår lägnhet i ett program som heter Sketchup och så placerade vi in möbler. Ungefär som ett dockhus för datafreaks. Och eftersom folk gör sina egna möbelmodeller, så kunde man finna olika IKEA lösningar att stoppa in. Så nu har vi bestämt oss för tv lösning och kan se om det kommer bli bra med dubbla skåprader i köket eller inte. Praktiskt! Och kul att göra tillsammans.

Idag ska vi en tur till IKEA och beställa köksbänk och kanske vi gör slag i saken och beställer TV hylla med en gång. Och känner jag mig själv rätt så blir det lite annat smått och gott också. Tur att vi inte har bil, då begränsar det sig lite hur mycket man får med sig...

Var för övrigt på träning igår också, StepStyrke. Jisses, vilken dålig kondis jag har! Men väldigt bra och motiverande ledare, så det ska nog ordna sig det här. Ser fram emot att komma i samma form som när jag bodde i Stavanger, då trivdes jag!

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

Utmaning finns hos mig!