fredag 27 november 2009

Invägning

När jag flyttade hit för ungefär en månad sen så startade jag på ett gym i närheten av där jag bor. Första gången på gymmet var jag på en body assessment och det var ju inte direkt något att hurra i taket för... Man klev upp på en sån där våg som mäter mängden kroppsfett och tydligen var jag obese, som jag menar är fet/sjukligt fet. Nog för att jag inte är direkt smal, men så illa trodde jag ju inte att det var ställt.

Iaf, idag, 4 veckor senare, så ska jag iväg på re-assessment och jag hoppas ju att det skett någon förändring. Så håll tummarna. Annars får jag boka in ett besök hos Dr. Dungu.

When I moved here I started at my local gym and had a body assessment done. The results where not overwhelmingly positive, it turned out I was obese (according to the fat percent)! I know that I'm not very slim, but never thought it was as bad as that. Anyway, today I'm going for a re-assessment, så cross your fingers that my healt's improving. Otherwise, I'll just have to book an appointment with Mr. Dungu!

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

NÄä, det måste ha varit nåt fel på den vågen. Eller så har dom en helt annan skala att gå efter.

Men säkert har det ändrats till idag. Jag menar - ni är ju ute och hikar plus att ni går på gymmet.

kram och trevlig helg och första advent