lördag 28 november 2009

Invägning, del 2

Vad blev så resultatet efter gårdagens invägning? Jo, det går iaf åt rätt håll. Hade inte gått mycket ner i vikt, men 5 procent mindret fett och det är ju inte fy skam. Och det betyder ju att jag fått mer muskler istället :-) Men tydligen lite för lite vatten, så det gäller att passa på att dricka ordentligt här nere. Är ju inte van att det är så varmt hela tiden. Och så fick jag besked om att träna mer konditionsträning, så idag har vi gått upp Kgale Hill igen och det är något som vi har tänkt att göra lite otare, en alldeles lagom tur.

Så, fortfarande fet (enligt den dumma vågen), men glad ändå :-)

2 kommentarer:

Cosmopolitan sa...

haha! hos mig händer inget... samma fettmängd, samma muskelmängd, lite för lite vatten, jag tränar som en tok, t.o.m. på gym(!), äter dubbelt så mycket som innan, tydligen rätt säger de, men det händer ingenting... trist. har man lyckats förstöra sin ämnesomsättning så illa på de ~4 åren man misskött sig?
jag är glad för din skull. det ska gå långsamt, då blir det rätt. grattis. :o)

Fröken Anki sa...

Äsch, du är inte fet. Du ska nog inte gå så mycket efter deras skala som efter om du mår bra! Men okej, enligt deras skala så går det ju i alla fall åt rätt håll.
Det är bara att fortsätta träna och äta bra.

Ledsen att jag missade dig idag på Skype, men jag var ju upptagen med bakning. Hörs en annan dag!

kram