fredag 3 april 2009

Packat och klart!

Ja, då är jag snart på väg till "påskefjellet". Som om det vore ett eget fjäll... Jaja, till Geilo ska jag iaf. Och när jag lyfte upp säcken imorse så kände jag att det var egentligen helt ok att jag valde att inte gå över Hardangervidda från hytte til hytte med Tore och hans kompisar. Istället blir det både längdskidor och kanske lite slalom på Geilo som sagt.

Dessvärre måste datorn med, men det ska inte bli så mycket jobbat. Och jag har glömt att ta med bok i vilket fall som helst, så då kan jag ju lika gärna knappa på datorn. Eller...

En ny höftväska har jag köpt mig också, tror jag kan bli bra när man bara ska ut på dagstur. Får se hur den fungerar. Någon termos får man inte med men jag får hoppas att någon annan har säck!

Ska planera in ett spa besök också till Tore kommer fram efter sin tur. Kanske det blir på Dr Holms!

1 kommentar:

Anki sa...

Ha en trevligt tur!!!