torsdag 23 april 2009

Alla kan göra något!


När jag såg den här bilden för cirka ett år sedan i Teknisk Ukeblad så innehöll den bara mansfigurer. Men vad slags drömlag kan det bli med bara män?!?! Så gissa vem som ringde in och påpekade att det här inte var den bästa annonsen dom kunde sätta in? Att den borde vara mer inkluderande, det handlar ju om att skapa goda attityder. Och minsann så verkar det som om dom lyssnat. Kanske fler har hört av sig. I vilket fall som helst så har dom gjort en bättre annons nu och det är ju riktigt bra.

Britt-Mari - förändrar världen!

(bilden är scannad från jobbsidorna i Teknisk Ukeblad)

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Yej! Bra jobbat!
Flera små saker är det som gör det vet du.

Hoppas ni har det bra. Här ska bli varmt och skönt i helgen. Det är det verkligen dags för!

kram till er båda

Cosmopolitan sa...

Du, det där var inte illa pinkat! :o) Grattis till din början på den nya världen!

Jag förstod att du har rätt mycket på jobb nu, kan säga att jag har detsamma. Dessutom jobbar jag bara tre dagar denna vecka, så det lär bli en och annan timmes övertid. Jag vill ju inte behöva plocka med datorn på girlie-trippen...

Förrsten, Maria fyller 30 idag. Gamla tanten...! ;o)
Du har inte långt kvar heller ju och jag vet redan vad du ska få i present! :oD Frågan är bara när du ska få den... När jag kommer i juni eller om man ska skicka den senare? Den är lite otymplig... Skicka den kan bli dyrt, men dra på den på flyget är inte heller skoj...
Skulle du för den delen klara hålla dig från att öppna den i en månad?!? :oP