torsdag 30 april 2009

En liten resa

Idag sætter jag mig på nattåget upp till Trondheim. Blir trevligt med en liten resa så hær en långhelg. Særskilt som dom har lovat 20 grader varmt imorgon och strålande sol :-) Nu ær det i och før sig 1. maj imorogn och helgdagar i Norge betyder ju oftast att ALLT ær stængt, men vi ska nog få det trevligt ændå, Ingvill och jag. Middag på balkonen med lite bubbeldricka blir ju sækert inte fel. Och på lørdag blir det fest med tjejerna dær uppe, alltid kul!

Tore blir hemma i storstan och ska kanske køpa en MacMini, så då ser jag fram emot en ny och fin dator nær jag kommer hem. Som visst ska vara jætte energi-snål, ett argument Tore har plockat fram flera gånger nær han har berættat vad bra den hær datorn kommer att bli. Tyst ska den också vara, och det ær ju egentligen minst lika viktigt nær den ska stå brevid TVn. Iaf så længe som vi værmer upp lægenheten med strøm.

Ha en fin helg så ska jag prova att lægga ut lite bilder i helgen.

Inga kommentarer: