fredag 17 april 2009

Äntligen fredag!

Ååå vad skönt det är med korta veckor ibland. Som nu efter påskledigheten. Fast jag misstänker att datorn åker med hem i helgen, har lite mer jag borde ha gjort den här veckan. Och får jag gjort det i helgen kanske jag inte behöver jobba så mycket till veckan. Det börjar trots allt bli vår och varmt ute så det är skönt att kunna gå hem lite tidigt ibland.

Nu ska jag springa inom storsentret här vid jobb och byta en moccakokare som Tore fick på sin födelsedag och som packningen redan har försvunnit från. Hoppas det inte är några problem att byta utan att vi kan få gott kaffe till helgfrukosten.

Bilden här brevid är förresten från när vi var i sommarstugan på Gjövik under påsken. Kaffe och smörgås på bryggan i solen är aldrig fel säger jag bara!

Inga kommentarer: