tisdag 31 mars 2009

Snart påskledigt!

Ooo, jag gläder mig till att ha långledigt i påsk. Skidresa till Geilo, tur till hytta på Gjövik och lata hemmadagar. Kan det bli bättre! 10 lediga dagar om man räknar helgerna. Ibland är det riktigt, riktigt bra att bo i Norge och att jobba på min arbetsplats som har ledigt veckan innan påsk. I tillägg till de andra semesterdagarna.

Ska se till att vara duktig på att ta bilder för en gångs skull. Och så måste ja göra rent skidorna. Undrar om dom hinner bli färdiga om man lämnar in dom för preparering idag?

2 kommentarer:

Anki sa...

Åh vad trevligt! Ska bli kul att se lite bilder.

Ska snart själv vara lite ledig. Jag och Daniel åker utan barn till Paris.

Cosmopolitan sa...

Jag hade glädit mig ännu mer om ni hade följt med oss till Amsterdam över påskhelgen... Men vi får det nog trevligt på varsitt håll ändå.