torsdag 12 mars 2009

Lennox!

 


I några dagar framøver har jag besøk av Lennox, katten till Hege och Johannes. Som ni kan se på bilderna så sitter han inte stilla særskilt længe. Tror jag får finna fram Tores kamera istællet om det ska bli några skarpa bilder.

Han ær en riktig liten buse, så jag håller tummarna hårt før att alla blomkrukor står i fønstren nær jag kommer hem och att soffan inte ær sønderriven. Tror jag ska gå på affæren och køpa en kløsbræda før sækerhets skull.

Men, om jag ska varar ærlig så kan man inte bli særskilt arg på honom, særskilt inte nær han kryper upp på magen och lægger sig och ger mig en liten nos-till-nos puss! Imorse vaknade jag av att han satt i sængen precis framfør ansiktet och kikade på mig och ville gosa. Vilken tur jag har som har två fantastiska killar i lægenheten før tillfællet! (Ja, den andra ær Tore)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Oslotjejen sa...

Åååh! Så söt!:-D

Momu sa...

Ja, jættesøt. Och ett riktigt litet yrvæder, så det ær helt otroligt att det bara var en krukvæxt som gick øver ænde!