torsdag 19 mars 2009

Fikapaus

Ja, det var vad jag och KD hade igår nær vi var ute på skidtur från Frognerseteren. Vi stannade till vid Tryvannstua (ja, jag ær medveten om att vi inte åkte særskilt långt innan vi tog paus før er som kænner till området) och køpte nystekt bulle. Mmm, gott! Och efter alla isiga nerførsbackar vi var tvungna att åka i før att komma dit tycker jag vi førtjænade det. Och bland alla spåren så åkte vi lite vilse på tillbakavægen, men det var kanske lika bra før då fick vi ljus hela vægen tillbaka. Borde definitivt køpa mig en pannlampa snart. Någon som vet vad/var man borde køpa som lyser bra, men som inte ær før dyrt. XXL?

Det ær så fint att ha vænner som vill bli med på tur! Næsta gång blir det middag hemma hos KD. Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

Oslotjejen sa...

Klart ni førtjænade en fika nær ni var så duktiga och gav er ut på tur!=)