onsdag 24 december 2008

Midnatt råder, tyst det är i husen...

Skinkan är griljerad, kolan är kokad, Janssons frestelse är halvfärdig och får sista kvarten inne i ugnen imorgon, granen är pyntad och golven är skurade så det luktar grönsåpa i hela lägenheten. Jag har till och med oljat träbänken i köket! Visst är det härligt med jul! Och att dömma av julklappshögen under granen så har tomten redan varit här. Vi har visst varit snälla i år också. Har varit och klämt på de flesta och jag är riktigt spänd på några av dom. :-)

Pappa ligger redan och snarkar och jag hoppas att det är fint väglag så Tore kommer sig hem utan problem från konserten han är på ikväll. Så då är det väl bara för mig att gå och lägga mig och låta julen komma.

God jul till er allihop!

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Det låter som att allt var förberett för en perfekt jul. :o) Hoppas allt blev så bra som jag tror det blev. Och att du fick allt du önskade.