torsdag 14 februari 2008

Argileh

Nu får alla antirökare sluta läsa, för idag har jag provat "the hubbly-bubbly". Det är alltså ett annat namn för vattenpipa här nere. Och för er som börjar bli bekymrade nu, så är det alltså bara vanlig tobak i vattenpipan. Med äppelsmak. Och eftersom röken går genom vattnet så blir den lite renad och man tar inga halsbloss. Nu säger jag inte att det är hälsosamt, men en gång ska man nog överleva.

Annars kan jag tala om att allt är lugnt och inga nyheter angående teckningar i dansk (och svensk och norsk) press har kommit hit, eller så reagerar man inte på det. Allt är lugnt och fint iaf. Utom vädret! Det blåser så det viner i min balkongdörr som inte riktigt går att stänga och det regnar småspik. Och nästa vecka kommer det kanske snö igen. Men dom har lovat finare i helgen, så jag hoppas på det för jag hade tänkt att köra en tur till Jericho innan jag åker till Jerusalem för att möta Tore.

Happy Valentine på er!

Inga kommentarer: