onsdag 3 mars 2010

Spotify invitationer

Spotify - vad gjorde man innan? Och nu har jag även Spotify Premium och det passar ju väldigt bra när internet går lite upp och ner. Då kan man bara lagra musiken på dator istället, eller hur det nu fungerar.

Men när man betalar för premium så får man även lov att bjuda in flera till att använda Spotify. Det gäller bara den betalningsfria delen som sänder lite reklam ibland, men man kan såklart välja att betala själv om man vill slippa det.

Men så var det så att jag vet ju inte vem som inte redan har skaffat sig Spotify, så för er latmaskar som inte redan har gjort det, tala om så sänder jag en inbjudan!

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Jag vill gärna ha en inbjudan. Jag har funderat på Premium oxå, men kanske ska börja med gratisversionen för att se. :o)