tisdag 30 mars 2010

Snart påsklov


Ja då är det snart påsklov, härligt! Vi ska åka till Cape Town med Tores föräldrar, så jag sitter och försöker beställa resturangbord och annat trevligt in emellan jobbandet. Inte det värsta man kan håll apå med när det är grått och trist ute. a, det har faktiskt varit gråväder i två dagar nu, trodde inte dom hade sånt här i Botswana, men jag hade tydligen fel.

Mmm, sushi, fisk och gott vin. Och så lite shopping! Ska bli bra med lite ledigt känner jag. Och det är spa på hotellet så kanske jag ska försöka bli lite fin så här i bröllopsförberedelserna... Har ni förresten sett att håret börjar bli längre. Om jag drar i det lite varje dag så kanske det gror fortare, vad tror ni?

Hoppas ni ska åt roligt i påsk också.

2 kommentarer:

Cosmopolitan sa...

I Sydafrika ska man ju äta kött och dricka rött vin!! Eller? ;o)
Ni kommer få fantastiskt kul. Själv är jag i Åre och relaxar. Det blåser ~20sm, så just idag blir det nog inte så mycket åka...

Momu sa...

Tja, det stämmer nog, men när man bor i ett land helt utan kust men med massor av biff så lockar fisken mer! Får nog plats med både och, tur det är gym på hotellet. Ha det fint i Åre, misstänker att du har gott av lite relax så mycket som du åker runt omkring. Kram!