fredag 13 juni 2008

Mycket att göra!

Här går det i 120 nu för tiden, med massor att göra på jobb, sambons syster som gifter sig i morgon och så ska man hinna packa inför resan på söndag och... ja, jag vet inte allt. Såg en aning många dammråttor som hade krupit ut ur hörnen igår, så vi borde nog städa också. Funderar starkt på att anställa städhjälp, gud vad skönt det hade varit!

Kvällen misstänker jag att den måste spenderas framför pianot så vi inte gör bort oss imorgon, jag och Tore. Vi ska spela piano och sjunga i kyrkan. Lite länge sen jag sjöng utanför hemmets lugna vrå, så det är en anning nervöst men ska väl gå bra. Pappa kommer också, så han får väl tala om när vi blir bra nog.

Datorn ska med hem också, så kanske jag får knotta lite på den med och skriva lite på en rapport. Fast det kan jag ju göra på kvällarna i Amman också. Tänk vad långtråkigt man skulle ha om man inte hade arbete!

Ha en fin helg allihopa!

Inga kommentarer: