söndag 22 juni 2008

Midsommarhelg

Ja, då är midsommarhelgen snart över, och den får väl betecknas som ganska skrölig i år. Fredag kväll, som är midsommarafton i Sverige för den som inte vet det, spenderades på jobb och hemma framför tv'n. (Ja, vi har tv nu igen, äntligen!) Igår var jag också på jobb, men som tur var hade vi en väldigt trevlig eftermiddag/kväll med Tores syster och familj med grillning och fotboll.

Idag är jag minsann på jobb igen, men det ska inte bli så länge till. Har faktiskt varit relativt effektiv idag, så snart är rapporten färdig så den kan skickas iväg imorgon. Skönt. Och ikväll blir det minsann fotboll igen, är inte fotbolls EM snart slut?!?!? Men Spanien - Italien är väl inte helt fel, och vi får besök av en väninna också, så då blir det nog liv i heimen!

Hmm, när jag läser igenom det här så märker jag att det snart är dags att få sig ett lite mer spännande liv. Jaja, det får jag ta tag i en annan dag...

1 kommentar:

Jenny sa...

Mer spännande liv?! Du har ju precis varit i Amman, var i Milano för inte alls längesen, bröllop har du oxå varit på! I mina ögon lever du ett bra och spännande liv! =)