tisdag 17 juni 2008

Amman!



Ja, daa var man tillbaka i mitt Oesten, den haer gaangen i Jordanien. Aer haer foer att presentera en rapport, men har som tur aer faatt lite tid att ligga vid poolen ocksaa. Vilket fantastiskt jobb jag har! Man faar resa, traeffa en massa trevliga och intessanta maenniskor, aeta god mat och se sig runt. Man kan inte ha det baettre!




I eftermiddag taenker vi oss ner till den gamla stadsdelen av stan, men innan det ska jag ta och jobba lite. Och kanske sola lite till naer solen passerat mitt paa dagen. Saa kan jag hellre jobba mer naer dt blir moerkt!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad skönt det låter med lite värme!=) Här är det sol, men ingen vidare värme.=(

Fröken Anki sa...

Ser härligt ut!
Hoppas allt gick bra därnere. och att du hade en bra flight hem!
kram