tisdag 10 augusti 2010

Tores cykeltur

För några veckor sen var Tore tillsammans med ett helt gäng uppe i Tuli på mountainbike tur. Det var relativt långa dagsturer och teknisk cykling så jag blev inte med (plus att jag inte har någon cykel här nere, men det var nog inte huvudargumentet). Dom hade en riktigt rolig tur och en del av charmen var ju att det även var en safaritur. Dom cyklade alltså runt bland giraffer och zebror och hade hyenor 3 meter ifrån där dom satt och åt middag på kvällen. Inte varje dag man upplever det!

Om ni vill se några bilder därifrån så kan ni gå in här!

Nu i helgen ska vi till Syd Afrika med samma gänget och Tore ska cykla igen på lördagen (den här gången i en tävling om jag inte förstått fel) och jag ska antagligen rida eller vandra i fjällen. Ska bli skönt att komma iväg på helgtur. Den här helgen också. Och snart kommer mamma och pappa på besök, då blir det Botswana runt. Gläder mig!

Inga kommentarer: