måndag 7 juni 2010

2 löpturer

Går ju bra än så länge det här. Två löpturer hanns med i helgen. Idag är det vilodag innan det blir gym och löpning imorgon igen. Om bara GPSen på mobilen får in signal när jag springer så kan det ju bli ganska roligt att se var man sprungit sen också.

Såg förresten Sex och singelliv filmen i fredags med Marte. Inte årets film, med definitivt underhållande och rolig. Sällan man hör en biopublik både skratta och applådera. Och för en gångs skull var det många besökare på bion!

2 kommentarer:

Cosmopolitan sa...

Vad menar du "inte årets film kanske"?! Tror du inte den får en Oscar??!? ;o)
Vi har SATC-kväll ikväll; först drinkar, sen film. Dress code: cocktailklänning såklart! :o) Ska bli så kul! Och det är inte Johan som ska med. Det är jag, Svetlana, Jana och Ewa. :o)

Sprang mitt första igår. Gick super och knäet klagade inte det minsta. :o) Kommer gå fint detta. Detta är mitt "att börja"-program: http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-380-381--9397-2-1X5-3,00.html

Momu sa...

Ooo, det låter som en bra kvæll!

Och træningsprogrammet ser inte dumt ut det heller, blir ju ungefær som nær jag børjade med hashen, då var det också blandat gå och springa. Nu får du bara få med dig någon, før det ær alltid lættare omman ær flera!