onsdag 7 oktober 2009

Bilder från festen

Vi hade riktigt så trevligt på avskedsfesten som ni førstår. Hær kommer lite bilder!


Mina fina vænner Hege och Siv. Kommer sakna er, særskilt på fest! :-)


Mirtha och jag har varit vænner i næstan 25 år, vilket i princip betyder att vi vet allt om varandra. Så fint att ha någon som alltid finns dær. Særskilt nær det ær en super-Mirtha!


Pui och Jean har precis gift sig. Har ni sett ett søtare par eller?!


Ingunn och Are væntar sitt andra barn vilken vecka som helst. Ser riktigt lyckliga ut dom med!


Vem ler bredast?


Kan ni førstå att dom flesta hær ær singlar? Obegripligt før mig, och Tore førstår det inte heller. Någon som har en bra førklaring?

En del bilder har jag lånat från några som var på festen, hoppas ni inte tar illa upp? Tack igen alliphop før en trevlig fest och før att ni ville fira med oss innan vi flyttar. Vælkomna ner till Botswana!

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Ser ut som att ni hade en riktig toppenfest! Så tråkigt att vi inte kunde vara där och fira med er.
Men vi får ta igen det när vi kommer och hälsa på. Eller vid annat tillfälle nästa år. ;)

kramar

P.S. Jag förstår inte heller att inte dina tjejkompisar har några killar. Måste vara nåt fel på killarnas syn där borta!;) Eller mod?!

Cosmopolitan sa...

I will be there! I Botswana alltså...

Och jag tycker själv att det är alldeles utomordentligt underbart att ha en vän som du. Vad skulle jag göra annars?!

Tack för en superkul helg oxå.

kramkram