torsdag 10 september 2009

Nytt land - ny frisyr!



Nu har jag varit hos frisøren. Nån som vill veta hur det blev? Kan berætta att jag fick lætt størsta hårhøgen på golvet av alla i salongen!

Eftersom jag inte orkar vænta på svar och det ær væl inte særskilt troligt att det kommer in så många heller, så slår jag till och visar er resultatet med en gång!



Tadaa!!

Jag går hos jætteduktiga och trevliga Kjetil på Jan Thomas Studio i Parkveien och visst blev jag fin?! Kænns konstigt att ha kort hår igen, det har jag inte haft på sækert tio år. Men ganska skønt om jag får erkænna. Och nær man får håret klippt av någon som man vet kan det han gør, så kænner man sig ju trygg nær man gør en lite større førændring också!

Nu gæller det bara att hålla tummarna att det blir bra førsta gången jag ska styla det sjælv...

2 kommentarer:

Anki sa...

Det blev ju jättefint! Jag hade kort för 1½ år sedan och trivdes i det men spar ut till längre nu. Det är alltid kul med förändring!

Cosmopolitan sa...

Fantastiskt!
Jag har ju redan kommenterat det på FB, men det tål alltid att göras igen. Supersnyggt!
Nu är jag, som sagt, än mer sugen på att göra det själv. Men det är i november det...