måndag 3 augusti 2009

Sommarlov

Det blev visst sommarlov hær på bloggen. Men nu kommer en snabb recapture av vad jag gjort:

* Varit på Astrid og Ingars brøllop i Bergen
* Tur till Gaborone (den har ni fått se bilder från)
* Firat 30-årsdag i Sverige med slækten
* Varit i sommarstugan utanfør Gjøvik
* Varit på badhuset med Sofie som precis fyllt 3 och som ælskar att bada
* En vecka i Italien før att vi trøttnade på regnet hemma
* Madonna konsert i Oslo
* En liten fest med goda vænner hær hemma

Och jag som tyckte att jag næstan inte gjort någonting i sommar. Men det hade jag visst, æven om det inte varit fullbokat. Ganska skønt att bara ta det lugnt ibland också.

Ska vi se om jag får ordnat med lite bilder så kommer det några fler inlægg också!

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Jag tycker du verkar ha ahft en superb sommar. Lite avis på Italien-turen måste jag säga. Vill ju oxå åka utomlands...!