lördag 6 juni 2009

Skor, skor, skor


Tore tycker att vi (hmm, kanske han strängt taget menar mig) har för många par skor. Var han får den idén från begriper jag inte...

Men nu har vi iaf gjort slag i saken och idag har jag monterat upp skoskåp i hallen så nu är det ju nästan inte en klack i sikte. Förhoppningsvis får jag nu såpass översikt och ordning så jag faktiskt kommer ihåg vad jag har för skor och använder dom lite mer också. För det är ju gärna så att när dom står undanömda i garderoben så glömmer man bort vad man har och så går man i samma gamla vanliga varje dag iaf, istället för att variera lite mer. Det som är roligt med såna är genomgångar är ju att man återupptäcker gamla godingar också. Och lite skofärg kom det också på något par så dom blev nästan som nya. Att använda sig av skomakaren och lite skofärg är ett bra och enkelt sätt att vara miljövänlig. Nu kommer jag vara fin om fötterna i sommar!

1 kommentar:

Jenny sa...

Det begriper inte jag heller! En tjej kan väl aldrig ha för mycket skor?!;-)