tisdag 9 juni 2009

Besøk av min kæra syster!

Jag har ju glömt att berätta att jag har min syster på besök! Hon bor i USA vanligtvis men har varit i Göteborg och haft en examen och så kom hon hit i helgen. Väldigt trevligt! Vi har hunnit med en drink på Champagneria, söndagsmiddag med Tores syster med familj och kaffe med Tores föräldrar. Efter att jag och Tore varit tillsammans i nästan tio år så var det kanske dags att hon fick träffa dom också...

Min syster är en riktigt sportig typ också, så idag ska vi prova oss på joggingtur ute på Bygdöy tillsammans med en väninna. Får väl se hur det går att hänga med. Jag får se till att ta nyckeln hem så hon måste hålla följe med mig. :-)

Så här såg det förresten ut när vi gick ut en liten sväng och åt efterätt på Jacob Aals på Aker Brygge i söndags. Inte helt fel!

1 kommentar:

Jenny sa...

Roligt med besök!:-) Och hälsosamt också!;-)