torsdag 10 januari 2008

Tiden flyr - dessværre hænger inte min hjærnkapacitet med i samma tempo! Sitter och førsøker analysera kraftsystem som bara den, och det går ju framøver, men inte riktigt lika fort som jag skulle ønska. Men efter den hær tekoppen och några utskrifter ska jag gå hem efter ænnu en 12-timmarsdag.

Imorgon ska jag på 8-årskalas, det blir roligt! Så ær ju frågan om 8-åringen kommer bli nøjd med min førnuftiga fødelsedagspresent... Jaja, førnuftiga presenter kan man tillåta sig nær man ær ræknad som så mycket familj så man blir omtalad som tante Britt-Mari från Sverige :-)

Annars sitter jag och håller tummarna før att jag inte ska bli sjuk. Lilla guddottern som vi passade på søndag har fått halsont så sjælvklart sitter jag och kænner efter nu också. Och ær det inte lite ont dær bak i svalget... Kommer sækert ligga utslagen nær det blir helg och inte få gjort nåt hemma i lægenheten som vi tænkt. Men det ær ju inte fel att ligga och se på nær andra jobbar førstås!

Inga kommentarer: