söndag 13 januari 2008

Redan slut på julen?


Såg att min kæra syster hade slængt ut julgranen, och med tanke på tillståndet till den vi har så kanske det ær dags hær också. Stackarn har blivit så slapp i grenarna så kulorna hænger i golvet och ljusslingan ha ramlat av på några stællen. Skorna från nyår står visst kvar också... Men i øvrigt ær det en superbra gran som pojkvænnen slæpade hem ensam, før den har inte slæppt ett enda barr. Så mitt råd till er som vill ha en fin gran, som inte sticks och som inte slæpper barr - køp en ædelgran!

Kanske jag får ta och plocka ur pynten nær jag ær færdig med att producera bilagor till rapporten. Blir bra det!

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

Granen var säkert jättefin när den först togs in. Och den ser fint pyntad ut också.
Ber om ursäkt att jag inte tittat tidigare på din blogg, men jag har liksom "glömt bort" den av nån anledning?! ;)