fredag 18 januari 2008

Dålig form!

Var och trænade på Friskis och Svettis igår i Sandvika och jisses vilken dålig form jag ær i! Var så trøtt och hade så ont i benen så jag somnade rakt ut på soffan. Førvisso inget ovanligt, men extra skønt igår. Men inte dumt att komma igång och svetta lite efter allt sittande framfør datorn sen nyår.

Åker hem till Sverige idag, ska fira mamma och pappas fødelsedagar. Blir trevligt! Och førhoppningsvis får jag handlat lite billig svensk mat också. Och Tore ville jag skulle se på plasma tv och så ska vi ha nya element till køket och vardagsrummet - tur att pappa ska køra till Oslo på søndag och jag får åka med!

3 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Ha det bra i Sverige och lycka till med allt pysslandet. Tur att du får skjuts, hade kanske inte gått annars...

Förresten, kul att du kommit igång med bloggen. Ser fram emot rapporter från Ramallah!

Fröken Anki sa...

Var det efter träningen du glömde att ringa eller?!

Momu sa...

JAg var så trøtt så jag somnade på soffan, dærfør blev det inget telefonsamtal. kan prova ikvæll istællet så får jag høra hur det var i NY :-)