tisdag 7 februari 2012

I Maputo igen

Ja då var jag på jobbresa till Mozambique igen. Bor hemma hos en kollega och hans suptertrevliga fru den här gången och det är helt klart bättre än att bo ensam på hotell. Och inte minst till god hjälp när man blir sjuk. Vi hade en jättetrevlig tur till Syafrika i helgen utanför Nelspruit med grillning, jag red häst i en game park bland zebror och giraffer och lite shopping hann vi också med. Men, så kom vi hem och på måndag lunch blev jag magsjuk. Och när man blir magsjuk här så blir man det ordentligt! Feber och en långdragen dejt med toaletten har det blivit inatt, men nu är jag på bättringens väg igen så imorgon är jag klar för att gå tillbaka till jobb. Kommer bli ganska hektiskt fram till jag kommer hem, men det får gå bra. Ska se om jag inte kan få lagt ut några trevliga bilder också så ni får se hur jag har det.

Inga kommentarer: