måndag 1 november 2010

Hemma igen!

Jag har visst skolkat bloggen länge nu. Men det har varit så mycket, jobb och flytt, så den har blivit nedprioriterad. Dessutom var jag två veckor i Harare igen där internet var lite si som så. Och sista veckan i Gaborone kändes det viktigare att träffa vänner och packa. Hade många avskedsfester och det var till och med ett helt gäng som kom och vinkade av oss på flygplatsen. Eller kanske dom bara ville se så vi verkligen for iväg? :-)

Det känns skönt att vara hemma iaf. Har redan hunnit med att träffa vänner och familj och idag är det tillbaka på jobbet. Ska bli fint det med. Men det hade inte gjort något om det var lite ljusare ute, känns ju som om det är mitt i natten när man går upp på morgonen. Men det är inga mygg! Så borta bra, men hemma bäst tror jag att vi säger. För nu iaf.

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Jag är då sannerligen glad att du är hemma igen! Inte för att jag bor så nära, men närmare nu än när du var i Botswana. Allt är relativt...