måndag 4 maj 2009

Lennox the man!



Inte bara kom jag hem till den "vanliga" killen igår, men Lennox är på besök också medan matmor är i Italien. Och inte kan man säga nej till att passa ett sånt här litet charmtroll!

Enda nackdelen är (ok, det är egentligen flera) att Lennox håller på att bli tonåring. Och vem eller vad som helst duger som partner. Jaja, det går väl ett par månader till och sen misstänker jag att det blir ett besök till farbror Doktorn när han blir gammal nog.

Men det är mycket sällskap i lillkillen och han är verkligen med ÖVERALLT. Så som ni ser så fick jag hjälp med tvätten och han var med på middagslagandet också. Särskilt eftersom vi åt färsk fisk.


Men just nu är han lite sur på mig misstänker jag. Jag är nämligen inte så förtjust i att mina tår ska fungera som leksaker som man kan jaga på under filten, så nu har han lagt sig på sovrummet. Men jag misstänker att det snart går över och att han kommer och provar sig igen.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken go liten kille!:-)
Båda mina fick besöka farbror doktorn så fort det var tillåtet, så några jobbiga tonårsfasoner har jag tack o lov sluppit! Rekommenderas verkligen!