måndag 25 maj 2009

Bloggledigt

Ver hemma hos pappa i helgen och inte ett enda bloggilægg har det blivit. Inte ens med kameran. Men jag misstænker att ni inte gått miste om så mycket iaf. Jag har næmligen gjort næstan ingenting. Hælst på lite slækt, rensat bland gamla grejer och lært mig att får jag barn någon gång ska dom INTE få lov att ta emot prydnadssaker i fødelsedagspresent. Før vad ska man med små porslinsfigurer egentligen? Men man kan ju inte slænga saker som inte ær trasiga heller. Så just nu satsar jag på att en rosa porslinskatt kommer att bli urtjusig på vårt lilla gudbarns sovrum. Och om hennes mamma inte vill att hon ska ha den så akn den ju alltid gå i golvet nær dom stædar...

Annars så blev det som vanligt lite shopping, måste ju utnyttja kronkursen. Och jag træffade goda væninnor i Karlstad. Och Tore och hans dator kom och programmerade vid køksbordet i Kil istællet før i Oslo. Och så fyllde vi såklart upp vinkvoten innan vi åkte hem.

Hoppas ni haft en mer hændelserik helg!

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Jag förstår inte heller vad vi ska ha alla porslinfigurerna till! Bra idé att skicka dom vidare till andra föräldrars barn, :D Fast dom kanske också undrar över varför deras barn får såna grejer. hihi

LÅter som att ni hade en trevlig helg i Värmland. OCh så fick du ju träffa lite kompisar där också.

Ha en bra vecka, passa på och vila nu för snart kommer jag!

kram

Jenny sa...

Ibland är det skönt att ha en helg där man bara tar det lugnt och umgås med familj och vänner.:-)