fredag 4 juli 2008

Fest mitt i veckan

Jo, jag vet att det mer räknas som slutet av veckan när det är fredag, men det var varit fullt upp i det sista med mycket jobb. Men som tur är inte mer än att jag hunnit med att ha lite roligt också!

Var på Odeon tillsammans med ett par tjejer i tisdags. Helt klart stället att gå på under sommaren ifall ni ska åka till Oslo på besök. Och tycker om att spotta lite kändisar, dricka champagne och allmänt se på folk med fantastiskt fula frisyrer (dvs vattenkammat, bakåtslickat hår...) Men när de på bordet brevid började slåss kände jag att det var dags att gå hem, jag skulle ju trots allt upp på jobb dagen efteråt!

Och på onsdag var vi på tvåårsdag för vår söta lilla guddotter. Så stor hon blir! Hon fick trehjuling av oss och den verkade falla i smak, även om det inte på något vis kunde utkonkurrera köket som hon fått av sin mamma och pappa. Så vi blev serverade massor av (fiktiva) pannkakor och soppa innan det var läggdags. Och så är hon en riktig liten sångfågel och sjöng flera sånger sånger för oss. "Björnen sover" och "Ja vi elsker" är bland favoriterna :-) Tänk så söta dom är de små liven!

Inga kommentarer: