onsdag 26 mars 2008

Tillbaka

Nu är jag framme i Ramallah igen! Och vilken start det blev den här gången; jag och kollegan blev flyttade från ekonomi till business class för det var antagligen för fullt i ekonomi klass. Väldigt trevligt med tre rätters middag, vin och jättegoda stolar. Stort plus i boken för Lufthansa nu :-)

Den här gången är det varmt här nere. Har tydligen varit över 30 grader de sista dagarna, men nu ska det ligga mellan 15-20 grader framöver. Det är helt ok tycker jag. Behöver inte sova med ullstrumpor och flanellpyjamas den här gången!

Nu gläder jag mig åt att gå ut och äta god mat och imorgon att träffa alla människor vi jobbade med sist vi var här!

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Så bra att ni kom fram storstilat. Business class är inte dumt det! Ha det så trevligt därnere i värmen. Kram!

Cosmopolitan sa...

Ojojoj! Inte dåligt att bli uppgraderad på det viset. Sånt händer aldrig mig, Johan kanske men inte mig... Han kom med ett försenat flyg från Indonesien engång och missade då flyget från Thailand till Sverige. Han fick då bo en natt på 5* hotell med både middags- och frukostbuffé. Själv hade jag naturlgitvis rest hem någon vecka tidigare...