torsdag 14 juni 2012

Fyra generationer

Var hemma hos mamma förra helgen, där var nämligen min syster och hennes son på besök. Dessutom kom morfar ena dagen så då fick vi ju passa på att ta kort på dom allihop. Och fint blev det!

Hade tänkt passa på att få mig nytt pass också men när man bott länge utomlands behövde jag visst ett bevis som talade om att jag fortfarande var svensk. Och det hade jag såklart inte med mig... Får därför hoppas att mina sidor i passet räcker nästa tur till Maputo (som börjar nu på söndag) och att jag inte blir fast i tullen någonstans.

Annars blev det mest en myshelg, har ju inte träffat lilla systersonen mycket dessvärre så det gällde ju att bli känd med honom. Ska se honom ett par gånger till i sommar som tur är! Och lite Sverige shopping hann jag såklart med, man fick ju fylla upp förråden innan man åkte tillbaka till Oslo!

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

Tack för en fin helg, och för de fina presenterna.
kram