söndag 12 juni 2011

Soldag på Huk

Äntligen, efter allt för mycket regn och grått kom sommaren tillbaka. Och att döma av min hudfärg just nu, en aning för kraftigt. Det var ju nämligen inte så varmt i solen så då tänker man ju inte på att solen tar så kraftigt heller. Ska bli fint att få hem Tore så han kan smörja in ryggen för att säga så. Har alltså varit på Huk idag. Det var kallt i vattnet den här gången också kan jag informera om.

Annars har det varit en fin helg med shoppingtur till Nordby vid Svinesund igår tillsammans med goda vänner. Ja, jag har alltså varit på min första riktiga svenskehandel tur. Hjälp vad folk det var där. Systemet i Strömstad var det inte att tänka på att gå in i. Såvida man inte ville stå i en 25 m kö utanför först. Och det var det inte värt! Då var det bättre att lägga tiden på godisbutiken på köpcentret. Det tyckte iaf 11 åringen som var med och köpte över ett kilo smågodis...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har samma problem - går i en kräftkulör nu.;-)