torsdag 10 februari 2011

System overload

Det har hänt så mycket sista veckan så jag blir helt yr. Både på gott och ont, livet är inte helt enkelt ibland! Men för att man ska orka med altl så får man välja att fokusera på det positiva och det är att jag har blivit moster!

Min syster och hennes man fick i söndags en lite pojke. Han är världens sötaste och jag gläder mig vilt till att åka och hälsa på honom! Biljetten är bokad till påsk, så då blir det New York ett par dagar och sen gos med lill-killen. Härligt!

Det negativa som sker orkar jag inte skriva om, men man får försöka äta bra och träna för att hålla igång. Och idag ska jag återigen på simträning. Jag och Marte har börjat på crawl kurs och det verkar faktiskt finnas hopp om att vi ska klara lära oss det här. Utan att svälja hela bassängen på köpet...

Och så en annan liten ljuspunkt att se fram emot - på måndag är det Alla Hjärtans Dag så då ska jag bjuda ut Tore på middag. Det blir mysigt. Så passa på att gör något fint för någon du tycker om du med!

1 kommentar:

Cosmopolitan sa...

Jag är avis på NYC...