lördag 1 september 2007

Dag 2

Ja, då var det min andra dag som bloggare.

Sitter på jobbet en lørdag och førsøker vara flitig, men det ær inte så lætt! Særskilt nær inte modellerna funkar helt som dom ska, och man inte vet vad felet ær...

Igår varjag och Tore en tur på IKEA och handlade skrivbord så nu blir det (førhoppningsvis) fint på kontoret snart. Iaf om jag lær mig mæta rætt... Var lite trøtt igår, så ena golvlisten får visst skaravas ihop istællet før att bli hel och fin. Jaja, det blir under skrivbordet, så det ær væl bara dammråttorna som tittar dær.

Lærdom: Fredagskvællar passar bættre till att slappa framfør tv'n æn att leka hantverkare!

3 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Absolut, man ska vara koncentrerad när man bygger.
Kul att du har en blogg också. Nu kan vi byta kommentarer med varann.
Att länka till andra bloggar gör man i ett sidoelement.
Men det verkar som du kommit på det. Du har ju länk till mig!
Lycka till med rapporten, och med bloggen. Guld låter fint! Kanske finns en mall, annars får du väl göra en egen.

Fröken Anki sa...

Det går framåt så sakteliga, eller?
Den här veckan är det lite lugnare, vi sitter i Sandviken och häckar. Förutom imorgon när jag är i Gävle hela dagen, på Friskis och Svettis!

Fröken Anki sa...

Nytt år! Nya tag med bloggen?

kram på dig!